Friday 2 November 2012

Assalamualaikum... Alhamdulillah ~

بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah ! Alhamdulillah ! Alhamdulillah !

-- 03/11/2012 bersamaan 18 Zulhijjah 1433 H @ 2.15pm --

Dengan Izin Allah, akhirnya dapat juga siapkan 'bait hati' yang dah lama nak dibina. Hari ini baru berkesempatan untuk membinanya. Alhamdulillah !

Sebenarnya, sebelum ini saya dah ada 'bait hati' juga. Tapi Allah izin, saya nak beralih arah ke 'bait hati' yang kedua ini. Dan hasilnya, inilah ! [Maafla, pembinaan 'bait hati' ini masih baru. Jadinya, agak suram dan kosong sikit lah 'bait hati' saya saat ini ^__^].

Ahlan Wasahlan kepada anda yang datang menjenguk di bait hati saya ni --> ' Kembara Sakeenah '.
Saya harapkan moga kalian mendapat manfaat dan kebaikan dari apa yang saya sampaikan @ kongsikan disini ya. InsyaAllah ! 

Ukhwah Until Jannah ! ^__^

Selamat Datang & Salam Ukhwah Dari Saya -->  Nur Adibah Kamarul Baharin ♥ ^___^ ~

No comments:

Post a Comment